Tools die werken

Team VDM


Nederlands | 24-10-2024 | 226 pagina's

9789463563666

Paperback / softback


€ 34,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Retour mogelijk, zie onze algemene voorwaarden onder punt 4

   Levering binnen België: 6,95 euro - gratis levering vanaf 55 euro / naar Nederland: 8,95 euro




Tekst achterflap

Tools die werken is de ultieme gids voor iedereen die zijn productiviteit en efficiëntie wil verhogen met behulp van de beste beschikbare tools voor communicatie, projectbeheer en meer.


Dit boek biedt een uitgebreide beschrijving van een breed scala aan tools zoals Canva voor grafisch ontwerp, Zoom voor videogesprekken en webinars, Notion voor notities, Trello voor tracking, Hubspot voor CRM en meetings, MailChimp voor mailings en Slack voor teamcommunicatie. In totaal worden dertien verschillende productiviteitverhogende tools gepresenteerd en worden vele alternatieven genoemd.


Elk hoofdstuk geeft uitleg over de functies en toepassing van deze tools, waardoor bedrijven en particulieren gemakkelijk kunnen bepalen welke tools het beste passen bij hun behoeften en hoe ze deze effectief kunnen inzetten. Besproken worden:



  • Slack: Communicatie en samenwerking voor teams

  • Zoom: Vergaderen en webinars op afstand

  • Canva: Eenvoudig grafisch ontwerpen

  • Trello: Visueel projectbeheer met borden en kaarten

  • Hubspot: Marketing, sales en CRM in één tool

  • Zapier: Automatiseren zonder programmeren

  • ChatGPT: Schrijf-, redactie en informatie-assistent. En manusje-van-alles

  • MailChimp: E-mailmarketing en meer

  • Asana: Project- en taakbeheer eenvoudig gemaakt

  • Airtable: Veelzijdige database voor organisatie

  • Evernote: Notities, taken en organisatie

  • Zoho CRM: Klantrelatiebeheer voor elke organisatie

  • Notion: Alles-in-één tool voor kennisbeheer



Trefwoorden: productiviteit

Beschrijving

Tools die werken is de ultieme gids voor iedereen die zijn productiviteit en efficiëntie wil verhogen met behulp van de beste beschikbare tools voor communicatie, projectbeheer en meer.


Dit boek biedt een uitgebreide beschrijving van een breed scala aan tools zoals Canva voor grafisch ontwerp, Zoom voor videogesprekken en webinars, Notion voor notities, Trello voor tracking, Hubspot voor CRM en meetings, MailChimp voor mailings en Slack voor teamcommunicatie. In totaal worden dertien verschillende productiviteitverhogende tools gepresenteerd en worden vele alternatieven genoemd.


Elk hoofdstuk geeft uitleg over de functies en toepassing van deze tools, waardoor bedrijven en particulieren gemakkelijk kunnen bepalen welke tools het beste passen bij hun behoeften en hoe ze deze effectief kunnen inzetten. Besproken worden:



  • Slack: Communicatie en samenwerking voor teams

  • Zoom: Vergaderen en webinars op afstand

  • Canva: Eenvoudig grafisch ontwerpen

  • Trello: Visueel projectbeheer met borden en kaarten

  • Hubspot: Marketing, sales en CRM in één tool

  • Zapier: Automatiseren zonder programmeren

  • ChatGPT: Schrijf-, redactie en informatie-assistent. En manusje-van-alles

  • MailChimp: E-mailmarketing en meer

  • Asana: Project- en taakbeheer eenvoudig gemaakt

  • Airtable: Veelzijdige database voor organisatie

  • Evernote: Notities, taken en organisatie

  • Zoho CRM: Klantrelatiebeheer voor elke organisatie

  • Notion: Alles-in-één tool voor kennisbeheer



Trefwoorden: productiviteit

Details

EAN :9789463563666
Auteur: 
Uitgever :Van Duuren Media
Publicatie datum :  24-10-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :232 mm
Breedte :153 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :414 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :226
Keywords :  tools;digitale communicatie;projectmanagement;productiviteit